Колосальне навантаження, сильна нервова напруга та нестача сну — такий специфічний набір отримує майже кожен лікар до своїх щоденних професійних турбот.
Часом додаткових «вражень» лікарю додають агресивні або неввічливі пацієнти. Хвилюватися через свій стан здоров’я нормально, але переносити негативні емоції на медиків, шлях помилковий і не конструктивний. І лікарі, і пацієнти під час комунікації мають дбати один про одного. Це сприяє довірливим стосункам і збільшує ефективність медичної допомоги.
Тому сьогодні поговоримо про поради для пацієнтів, як бути етичними під час звернення до лікаря.
Будьте чесними. Розказуйте лікарю повну інформацію про свої відчуття, стан, біль, хвороби, які мали в минулому і як лікувалися. Чим повнішими даними володітиме лікар, тим легше йому буде поставити правильний діагноз і призначити відповідне лікування.
Не жалійтеся на інших лікарів. Якщо ви будете жалітися одному лікарю на іншого, ви поставите його в незручне становище. До того ж, для лікаря це привід очікувати пліток або вашої критики його дій перед іншими колегами.
Пам’ятайте про приватний простір лікаря і поважайте його. Медичний працівник така ж людина, як і ви. Він має родину, час на особисте життя, відпочинок. Тому намагайтеся не турбувати лікаря дзвінками і повідомленнями в неробочий час. У екстрених випадках викликайте швидку допомогу.
Не відволікайте лікаря. Коли лікар призначає лікування, заповнює медичну картку, виписує вам рецепт, намагайтеся не відволікати його потоком запитань. Задайте їх, як тільки лікар оформить всі необхідні документи.
Поважайте інших пацієнтів. Не вривайтеся до медичного кабінету, якщо там ще триває прийом іншого пацієнту. Інакше ви порушуєте чужу приватність та відволікаєте увагу медичного фахівця.
Будьте ввічливі і будьте здорові!