Колосальне навантаження, сильна нервова напруга та нестача сну — такий специфічний набір отримує майже кожен лікар до своїх щоденних професійних турбот👩‍⚕️🧑‍⚕️.

Часом додаткових «вражень» лікарю додають агресивні або неввічливі пацієнти. Хвилюватися через свій стан здоров’я нормально, але переносити негативні емоції на медиків, шлях помилковий і не конструктивний. І лікарі, і пацієнти під час комунікації мають дбати один про одного🤗. Це сприяє довірливим стосункам і збільшує ефективність медичної допомоги.

Тому сьогодні поговоримо про поради для пацієнтів, як бути етичними під час звернення до лікаря.

👍Будьте чесними. Розказуйте лікарю повну інформацію про свої відчуття, стан, біль, хвороби, які мали в минулому і як лікувалися. Чим повнішими даними володітиме лікар, тим легше йому буде поставити правильний діагноз і призначити відповідне лікування.

👍Не жалійтеся на інших лікарів. Якщо ви будете жалітися одному лікарю на іншого, ви поставите його в незручне становище. До того ж, для лікаря це привід очікувати пліток або вашої критики його дій перед іншими колегами.

👍Пам’ятайте про приватний простір лікаря і поважайте його. Медичний працівник така ж людина, як і ви. Він має родину, час на особисте життя, відпочинок. Тому намагайтеся не турбувати лікаря дзвінками і повідомленнями в неробочий час. У екстрених випадках викликайте швидку допомогу.

👍Не відволікайте лікаря. Коли лікар призначає лікування, заповнює медичну картку, виписує вам рецепт, намагайтеся не відволікати його потоком запитань. Задайте їх, як тільки лікар оформить всі необхідні документи.

👍Поважайте інших пацієнтів. Не вривайтеся до медичного кабінету, якщо там ще триває прийом іншого пацієнту. Інакше ви порушуєте чужу приватність та відволікаєте увагу медичного фахівця.

Будьте ввічливі і будьте здорові! 💙