В КНП ЦПМСД «Ювілейний» РМР протягом трьох місяців 2019 року проводилося опитування відвідувачів щодо задоволеності перебуванням в нашому закладі, рівнем сервісу та якістю надання медичної допомоги.
Всього опитано 254 відвідувача.
- На запитання «Чи задоволені Ви роботою нашого закладу?» позитивно відповіли 96% опитуваних. Коментарі: подобаються привітні лікарі та медичні сестри, електронна реєстратура, дитячі куточки та зручне розташування амбулаторій.
- На запитання «Чи маєте Ви укладену з лікарем Декларацію?» позитивно відповіли 97.6% опитуваних.
- На запитання «Чи зручно Вам перебувати в нашому медичному закладі під час отримання медичної допомоги?» позитивно відповіли 92.1% відвідувачів. Коментарі: не задоволені відсутністю ремонту в приміщеннях, старими меблями, розташуванням кабінетів для забору на лабораторні дослідження на різних поверхах.
- На запитання «Чи доводилося Вам довго чекати на прийом лікаря (понад 30 хв)?» позитивну відповідь отримали від 17% опитуваних. Коментарі : від 40 хв до 2 год до запровадження електронної реєстратури.
- На запитання «Чи задоволені Ви роботою реєстратури?» позитивно відповіли 90.2% опитуваних. Коментарі: зробити ремонт в реєстратурах та збільшити кількість робочих місць, важко додзвонитися, складно записатися на прийом до вузьких спеціалістів».
- На запитання «Чи уважно та ввічливо до Вас ставляться працівники нашого закладу?» позитивно відповіли 98% опитуваних.
- На запитання «Чи достатньо, на Ваш погляд, лікар інформував Вас з питань, пов’язаних із Вашою хворобою?» позитивно відповіли 96.9% опитуваних.
Ми отримали цікаві та корисні пропозиції щодо покращення роботи нашого центру:
- облаштувати зручні місця очікування з літературою для дітей та дорослих;
- встановити кондиціонери;
- зробити ремонт коридорів, кабінетів, реєстратур, санітарних кімнат;
- оновити меблі в зонах очікування та кабінетах;
- запустити в роботу ліфт для пацієнтів амбулаторії №3, 4, покращити освітлення;
- облаштувати кімнату матері та дитини;
- зробити зручний вхід перед амбулаторіями №3, 4, так як відсутній ремонт асфальтного покриття ;
- зробити ремонт фасаду;
- забезпечити прийом вузьких спеціалістів та аптечний кіоск в амбулаторії «Пересопницька»;
- організувати стоматологічний кабінет та більшу кількість прийомів педіатра в амбулаторії «Тинне».
Всі пропозиції обговорюються нашими робочими групами, так як значна частка з них є в планах та проектах нашого закладу і обов’язково буде втілена.
Ми вдячні всім небайдужим, які вносять пропозиції, щоб зробити наш заклад комфортнішим для перебування пацієнтів та відвідувачів та зробимо все можливе, щоб центр «Ювілейний» був одним з найкращих медичних закладів м. Рівне.
0