Всього опитано 476 пацієнтів
- Чи задоволені Ви роботою нашого закладу? Напишіть, що саме Вам подобається чи не подобається.
Ні – 8 (1.6 %)
Коментарі та побажання: не задоволені відсутністю кондиціонерів, кімнати матері та дитини, зручного входу для дітей і колясок в амбулаторію №4, черги до чергового лікаря та на обстеження ПЛР.
Не визначилися – 11 (2.3 %)
Коментарі та побажання: продовжувати оновлювати коридори, зробити ремонт в амбулаторіях №4 та «Пересопницькій».
- Чи маєте Ви укладену з лікарем Декларацію?
Так – 471 (98.9 %)
Ні – 5 (1.1 %)
- Чи зручно Вам перебувати в нашому медичному закладі під час отримання медичної допомоги? Якщо ні, то що саме не зручно.
Коментарі та побажання: задоволені відсутністю черг біля кабінетів лікарів, приємно перебувати у відремонтованих кабінетах прийому, вся інформація доступна на інформаційних стендах, зручно спілкуватися через fb-групу закладу – завжди отримують відповіді на запитання.
Ні – 6 (1.3%)
Коментарі та побажання: не задоволені відсутністю кімнати матері та дитини, відсутністю ремонту в амбулаторіях №4, «Пересопницька».
Не визначилися – 8 (1.7%)
Коментарі та побажання: відкрити в закладі кабінети УЗД та мамографії.
Чи доводилося Вам довго чекати на прийом лікаря(понад 30 хв)? Якщо так, то скільки саме?
Так – 53 (11.1%)
Коментарі: від 30 хв і більше в кабінет чергового лікаря
Ні – 423 (88.9%)
- Чи задоволені Ви роботою реєстратури? Якщо ні, то що саме не задовільняє?
Так – 453 (95.2%)
Коментарі та побажання: спілкування по телефону останні роки значно привітніше.
Ні – 13 (2.7%)
Коментарі: по понеділках важко додзвонитися, до лікарів буває все розписано на декілька днів і неможливо записатися.
Не визначилися – 10 (2.1%)
Коментарі та побажання: більше реєстраторів, коли збільшується навантаження.
- Чи уважно та ввічливо до Вас ставляться працівники нашого закладу?
Ні – 4 (0.8%)
Не визначилися – 5 (1%)
- Чи достатньо, на Ваш погляд, лікар інформував Вас з питань, пов’язаних із Вашою хворобою?
Ні – 5 (1.4%)
Не визначилися – 6 (1.1%)
- Чи доводилося Вам стикатися із фактами вимагання коштів за надання медичної допомоги?
Так – 0
Ні – 476 (100 %)
Пропозиції щодо покращення роботи нашого закладу:
- Встановити кондиціонери;
- Зробити ремонт коридорів, кабінетів;
- Оновити меблі в зонах очікування та кабінетах;
- Облаштувати кімнату матері та дитини;
- Зробити зручний вхід перед дитячою амбулаторією;
- Зробити ремонт фасаду(падає плитка);
- Прийом вузьких спеціалістів та аптечний кіоск в амбулаторії «Пересопницька»;
- збільшувати кількість чергових лікарів у періоди зростання захворюваності;
- відкрити кабінети УЗД та мамографії;
- збільшити кількість ліній та працівників в контакт-центрі
20.12.2021 р.
Менеджер з антикризового управління: В. Дука