Всього опитано 476 пацієнтів

  1. Чи задоволені Ви роботою нашого закладу? Напишіть, що саме Вам подобається чи не подобається.

Так – 457 (96.1 %)

Коментарі та побажання: подобаються відремонтовані кабінети та коридори, можливість подзвонити лікарю на робочий телефон при потребі, електронний запис на вакцинацію та в лабораторію, вказівники на поверхах.

Ні   – 8 (1.6 %)

Коментарі та побажання: не задоволені відсутністю кондиціонерів, кімнати матері та дитини, зручного входу для дітей і колясок в амбулаторію №4, черги до чергового лікаря та на обстеження ПЛР.

Не визначилися – 11 (2.3 %)

Коментарі та побажання: продовжувати оновлювати коридори, зробити ремонт в амбулаторіях №4 та «Пересопницькій».

  • Чи маєте Ви укладену з лікарем Декларацію?

Так – 471 (98.9 %)

Ні   – 5 (1.1 %)

  • Чи зручно Вам перебувати в нашому медичному закладі під час отримання медичної допомоги? Якщо ні, то що саме не зручно.

Так – 462 (97.0%)

Коментарі та побажання: задоволені відсутністю черг біля кабінетів лікарів, приємно перебувати у відремонтованих кабінетах прийому, вся інформація доступна на інформаційних стендах, зручно спілкуватися через fb-групу закладу – завжди отримують відповіді на запитання.

Ні   – 6 (1.3%)

Коментарі та побажання: не задоволені відсутністю кімнати матері та дитини,  відсутністю ремонту в амбулаторіях №4, «Пересопницька».

Не визначилися – 8 (1.7%)

Коментарі та побажання: відкрити в закладі кабінети УЗД та мамографії.

Чи доводилося Вам довго чекати на прийом лікаря(понад 30 хв)? Якщо так, то скільки саме?

Так – 53 (11.1%)

Коментарі: від 30 хв і більше в кабінет чергового лікаря

Ні   – 423 (88.9%)

  • Чи задоволені Ви роботою реєстратури? Якщо ні, то що саме не задовільняє?

Так – 453 (95.2%)

Коментарі та побажання: спілкування по телефону останні роки значно привітніше.

Ні   – 13 (2.7%)

Коментарі: по понеділках важко додзвонитися, до лікарів буває все розписано на декілька днів і неможливо записатися.

Не визначилися – 10 (2.1%)

Коментарі та побажання: більше реєстраторів, коли збільшується навантаження.

  • Чи уважно та ввічливо до Вас ставляться працівники нашого закладу?

Так – 467 (98.1%)

Ні   – 4 (0.8%)

Не визначилися – 5 (1%)

  • Чи достатньо, на Ваш погляд, лікар інформував Вас з питань, пов’язаних із Вашою хворобою?

Так – 465 (97.5%)

Ні   – 5 (1.4%)

Не визначилися – 6 (1.1%)

  • Чи доводилося Вам стикатися із фактами вимагання коштів за надання медичної допомоги?

Так – 0

Ні   – 476 (100 %)

Пропозиції щодо покращення роботи нашого закладу:

  • Встановити кондиціонери;
  • Зробити ремонт коридорів, кабінетів;
  • Оновити меблі в зонах очікування та кабінетах;
  • Облаштувати кімнату матері та дитини;
  • Зробити зручний вхід перед дитячою амбулаторією;
  • Зробити ремонт фасаду(падає плитка);
  • Прийом вузьких спеціалістів та аптечний кіоск в амбулаторії «Пересопницька»;
  • збільшувати кількість чергових лікарів у періоди зростання захворюваності;
  • відкрити кабінети УЗД та мамографії;
  • збільшити кількість ліній та працівників в контакт-центрі

20.12.2021 р.

Менеджер з антикризового управління:                                     В. Дука